Комунальне підприємство
«Управління майновим комплексом»
Рівненської обласної ради

20 років від дня заснування комунального підприємства "Управління майновим комплексом" Рівненської обласної ради

NoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNone

Історія підприємства

2005 рік -  на сесії Рівненської обласної ради прийнято рішення ліквідувати старе підприємство-боржника (яке було підпорядковане і обласній раді і облдержадміністрації) та створити нове комунальне підприємтсво "Управління майновим комплексом" РОР, підпорядковувавши його безпосередньо обласній раді.

Підприємство отримало статус балансоутримувача майна, що належить до спільної власності громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

Основною діяльністю якого є:

  • надання послуг з утримання адміністративних будинків, інших будівель, споруд, які перебувають на балансі Підприємства та їх прибудинкових територій;
  • технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона адміністративних будинків, споруд та їх прибудинкових територій, підтримання належного санітарного стану;
  • загальне прибирання будинків та інші види діяльності з прибирання;
  • забезпечення надійного функціонування внутрішно-будинкових мереж: тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту;
  • ведення обліку споживання електро- та теплової енергії, водопостачання та водовідведення і розподіл їх між орендарями;
  • ремонтно-будівельні роботи;
  • надання в оренду приміщень в адміністративних будинках, здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди.

За весь період існування комунального підприємства "Управління майновим комплексом" Рівненської обласної ради його очолювали чотири керівники. Кожен із них вніс свій внесок у створення, розвиток та стабільне функціонування підприємства.

Першим начальником упраління був Нідельський Василь Зіновійович (2005-2008), який організував структуру підприємства та налаштував роботу колективу, забезпечив злагоджене фінкціонування підрозділів і заклав основу матеріально-технічної бази. Другим керівником був Гапич Анатолій Олександрович (2009-2013), який організував станцію технічного обслуговування автомобілів і провів закупівлю всієї необхідної техніки. Третім керівником був Кирилюк Валентин Володимирович (2013-2021), який працював у період революційних подій, налагодив комунікацію з учасникоми акції протесту та відповідними службами для збереження майна підприємства і забезпечив стабільність його діяльності. Четвертим з 2021 року і діючим керівником є Пехотін Андрій Васильович, який вивів підприємство з боргів без скорочення працівників та забезпечив його подальший розвиток, оновлення майтеріально-технічої бази і модернізацію об'єктів.

За останні 5 років під керівництвом Пехотіна Андрія Васильовича підприємство демонтрує активний розвиток та оновлення. В межах експлуатаційних послуг постійно проводяться ремонтні роботи та заміна обладнання мереж тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення адміністративних приміщень за наступними адресами:

  • майдан Просвіти, 1;
  • майдан Просвіти,2;
  • вул. Словацького,1;
  • вул. Словацького, 3а;
  • вул. Симона Петлюри, 26;
  • вул. Біла, 53;
  • вул. Пластова, 27.

Також:

  • Частково замінено старі вікна на сучасні енергозберігаючі - 54 шт. у будівлі на майдані Просвіти, 2, ремонт коридору та холу першого поверху будівлі на майдані Просвіти, 1 та ремонт даху на вул. Словацького, 3а.
  • Виконано масштабну заміну освітлення: встановлено 148 світлодіодних та енергозберігаючих світильників у будівлях на майдані Просвіти, 1-2 та вул. Словацького, 1.
  • Проведено косметичний ремонт коридорів і кабінетів:
    • майдан Просвіти, 1 - 22 кабінети;
    • майдан Просвіти, 2 - 10 кабінетів;
    • вул. Словацького, 1 - 7 кабінетів.
  • Для безперебійного функціонування мереж тепло- та водопостачання придбано дороговартісні насоси та сучасне устаткування.
  • Крім того, з метою ефективного використання комунального майна, а також збільшення доходів підприємства, Управлінням майновим комплексом було проведено більше 50-ти аукціонів та підвищено орендну плату орендарям, що дало можливість частково забезпечити діяльність підприємства та сплачувати податки до бюджетів усіх рівнів.

Окремим напрямком стало проведення ліквідації збанкрутілих підприємств та установ, переданих за рішенням ради у сферу відповідальності підприємства, зокрема погашення за рахунок КП "УМК" заборгованості по заробітній платі, податках та перед іншими кредиторами, а саме понесено фінансові витрати за:

  • КП "Їдальня №20" - 408 554,69 грн.;
  • КП "Будинок Вчених" - 847 577,72 грн.;

Загалом - понад 1,25 млн. грн.

Станом на сьогодні в комунальному підприємстві працює 47 працівників, 12 з яких працюють з моменту створення підприємства, тобто 20 років, а саме:

  • головний інженер Семенюк Володимир Юхимович;
  • електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування Ковалець Олександр Федорович;
  • технік-доглядач Козяр Тетяна Миколаївна;
  • двірник Марчук Лідія Віталіївна;
  • прибиральники службових приміщень:
    • Бишевич Тетяна Іванівна;
    • Гищук Галина Олексіївна;
    • Діда Людмила Андріївна;
    • Кононець Тетяна Костянтинівна;
    • Неглядюк Галина Опанасівна;
    • Опанащук Валентина Іванівна;
    • Холява Людмила Костянтинівна;
    • Шевчук Любов Андріївна.

Щиро дякуємо цим працівникам за 20 років сумлінної праці, відданості справі та вагомий внесок у розвиток підприємства. Вітаємо весь трудовий колектив із 20-річчям підприємства та бажаємо нових звершень, міцного здоров'я, добробуту і подальших успіхів на спільному шляху розвитку!